3 dni w trasie

Następny dzień to chyba najsmutniejsza chwila naszego wyjazdu, gdyż musieliśmy opuścić nasz rajski przytułek, wszystkich znajomych z Goa a w szczególności królową Rajskich Plaż Goa … SUNITA UWIELBIAMY CIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oczywiście jak przystało na smutne pożegnania nawet niebo płakało a my w deszcze udaliśmy się na autobus do Mumbaiu. Oprócz tego że rozpętała się prawdziwa ulewa a nasz autobus spóźnił się jakąś godzinę to nam dopisywały dobre humory, szczególnie na myśl o zbliżającym się pobycie na dachu świata. Po kilku godzinach nocnej podróży wylądowaliśmy w najtańszym pociągu życia ( za 117 km za 1,5zł i to nie był bilet ulgowy ;D ) po czym utknęliśmy na 9h w Kasarze. Jak zwykle cały czas towarzyszyła nam grupa miejscowych, którym jak zwykle nie umknęła niezwykła fryzura Tomcia ( stąd te pytania czy ma dziewczynę ;p ). No ale to już standard, gdzie się tylko pojawiamy tubylcy zawsze zwracają uwagę na wzrost Wojtka, włosy Tomcia i uśmiech Maria… szkoda, że tylko faceci, po zmroku dziewczyny nie wychodzą z domów. Chwilę po północy wsiedliśmy do pociągu którym przez kolejne dwa dni przejechaliśmy 1600 km za 18 zł. Cena biletu świetnie odzwierciedlała warunki i komfort podroży (zdjęcia dostępne w galerii).Teraz po 68 godzinach ciągłej podróży odpoczywamy w hotelu z jaszczurkami i grzybem w łazience, myślami będąc już w Himalajach znanych również jako Tomkowe Niebo.

P.S. Też będziemy lepić bałwana :)))

komentarzy 8 to “3 dni w trasie”

1. wow;) super zdjęcia;D strasznie mali Ci ludzie:D najlepszy jest pociąg, przynajmniej cena adekwatna do standardów podróży;) a Sunita faktycznie wygląda na bardzo sympatyczną kobietkę;)

i małe pytanie-co oznacza ten tatuaż na Wojtka ręce?;> rozumiem, że to prezent z okazji urodzin;)

2. Barbara Demianicz Says:

W ramach promocji – może się przydać po powrocie, bo na pracę nierealne. Zapraszam do głosowania!

3. „No ale to już standard, gdzie się tylko pojawiamy tubylcy zawsze zwracają uwagę na wzrost Wojtka, włosy Tomcia i uśmiech Maria…”
    Duży Wojtek, Tomcio Czupryna i Uśmiechnięty Mario, tak teraz będziecie rozpoznawani w świecie 😉

4. Barbara Demianicz Says:

Dzięki Kochani za zdjęcia i wieści!! Pozdrawiamy, tęsknimy i życzymy duuużo szczęścia w dalszej podróży, a my trzymamy kciuki.

Buźka chłopaki :**

5. zdjęcia świetne! Mała zmiana klimaciku dobrze Wam zrobi 🙂 Pozdrowienia Polskie wielkoludy 🙂

6. toolplace.wordpress.com Says:

awesome pictures.

7. Fajne laski, a konkurencja żadna, bo krótka i brzuchata – istna seksmisja.

Musicie dodawać komentarze do zdjęć, bo nie wszystko możemy rozgryźć, która to Sunita?

Dobrze, że jesteście charakterystyczni, bo tak się kiedyś tworzyły legendy o przybyszach z innego świata. Będą o Was pisali na ścianach jaskiń 🙂