Agra, podroz pociagiem i Mumbai…

Hej
Tak jak wczesniej pisalismy Munnah przyjechal po nas z rana i zabral do miasta. Pokazal nam Agra Fort z zupelnie innej strony a w dodatku opowowiedzial wiele ciekwych historii o miescie. Pozniej pojechalismy obejrzec wyroby rzemieslnicze oraz sposob ich wytwrzania przez miejsowych. To niezwykle ciekawe doswiadczenie ukazalo nam ile serca i czasu wkladaja w kazdy element podczas swojej pracy. Jeden stol moze byc zrobiony z 80tys malutkich kamieni, muszli itp. ktore ukladane sa w przepiekna mozaike na marmurze. Przy okazji zrobilismy male zakupy i napilismy sie miejscowej herbatki. Zaopatrzeni w kiecki i turbany pojechalismy na obiad a nastepnie na pociag. Podroz do Mumbai trwala 27h i byla nowym doswiadczeniem. Spalismy w kuszetkach, pelniac nocne warty przy bagazach;) Poznalismy mlodego Hindusa (tez mial 24lata) ktory opowiedzial nam nie co o kraju przy okazji informujac nas miedzy innymi czym jest mutton (ktorego jedlismy w niewiedzy dzien wczesniej) i do teraz ciezko nam z tym zyc!!! W Bombaju jest tak goraco ze ledwo da sie zyc. Lecz to co tu zastalismy i co sie wydarzylo opiszemy nastepnym razem (musicie czekac cierpliwie;p). Pozdrawiamy i do uslyszenia:)

Advertisements

komentarzy 8 to “Agra, podroz pociagiem i Mumbai…”

  1. Super relacje ale czekamy na wiencej !!!!!
    Tszunajcie sie myslamu jestesmy z Wami i czasmi wam zazdroscimy tych waszych pszerzyc!!!!
    Zygmuntz rodzinom
    Ateny Grecja

  2. dobrze że nie musieliście podróżować na dachu pociągu 😉 czekamy na dalszy ciąg waszych przygód ;]

  3. Hej chłopaki!:D

    Fajnie czytać, że wykorzystujecie czas na maksa i cieszy Was każde nowe doświadczenie 🙂 Z tego co wyczytałam mutton to baranie mięso? ale chyba jednak nie sądząc po Waszej reakcji 😉 Jak tak będziecie kupowali pamiątki w każdej miejscowości, to Wam plecaków zabraknie 😛 😀 ale zawsze możecie wysłać paczki pewnie nie jeden się nimi zaopiekuje ]:-> hiehie, buziaki:*

  4. garkuchnie mają tam pierwsza klasa ponoć. ale fakt – nigdy nie pytajcie co to jest że tak dobrze smakuje 😉

  5. Genialnie!!! Kurcze, czekam na Wasze wpisy z większą niecierpliwością niż na nowy odcinek desperate housewives:P

    Trzymam kciuki!

  6. a co to jest ten mutton?

  7. też jestem ciekawa co zjedliście :)) ale ważne, że smakowało 😀

  8. wow! zajebicie chlopaki!
    pozdro and big respect!!!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: